مشخصات رسیور مدیا استار v500

مشخصات رسیور مدیا استار v500 ، قیمت ماهواره مدل mediastar ms-v500 ، دانلود نرم افزار ، آموزش نصب تنظیمات راه اندازی شیرینگ رایگان ، تمدید اکانت.

رسیور مدیا استار v500

 معرفی رسیور مدیا استار v500

از cpu قدرتمند ali ساخت تایوان استفاده می‌کند که رم بالایی دارد و باعث شده سرعت دستگاه در تعویض کانال چندین برابر شود.

رسیور مدیا استار v500 دارای یکسال شیرینگ رایگان اینترنتی میباشد که باتوجه به منوی ساده ای که دارد توانسته است مناسب باشد برای مبتدی ها و از جمله حرفه ای ها تا بتوانند براحتی فعالسازی کنند.

تیونر قدرتمندی دارد و مناسب مناطقی است که سیگنالدهی پایینی دارند و با پارازیت دست و پنجه نرم می‌کنند با تقویت کننده ای که داخل سخت افزار رسیور مدیا استار v500 قرار گرفته است مشکل کیفیت سیگنال نخواهید داشت.

تا اینجای کار هیچ معایب خاصی مشاهده نشده است و بشدت توصیه می‌شود که از این محصول جدید خرید کنید دقت داشته باشید که پرفروش ترین دستگاه ماهواره در رنج قیمت متوسط است.

اگر شماهم از رسیور مدیا استار مدل v500 خوشتان آمده لطفا دست روی دست نگذارید چون ممکنه قیمت‌ها بالاتر بره و با توجه به تغییر نرخ دلار ممکنه نتوانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

کانال تلگرام رسیور


برای دسترسی به دیگر پستهای مفید یک صفحه جداگانه طراحی کرده ایم شاید مطالب برای شما مفید باشد کافیه اینجا کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و به تمام پستهای سایت بصورت رندم دسترسی پیدا کنید ممکنه همون چیزی باشه که مدتها دنبالش بودی و هیچ جا پیداش نمیکردی.😉