رسیور استارست بهتره یا مدیا استار

رسیور استارست بهتر است یا مدیا استار در مقایسه و بررسی های انجام شده کدام مارک و برند را بخریم تا متضرر نشویم پس با ما همراه باشید تا بهترین گزینه را معرفی کنیم.

قبل از هر چیز به سابقه کار این دو برند اشاره میکنیم و یاد ما نمی‌رود در تاریخی که استارست در بازار ایران جولان میداد شرکت کره ای آیکلاس که در کشور عراق تولید می‌کرد شرکت قدیمی استارست را به زانو درآورد.

بعد از مدت کوتاهی برند استارمکس اومد و آیکلاس را ورشکست کرد و بلاخره غول بزرگی بنام مدیا استار کل بازار ایران و خاورمیانه را بدست گرفت و بدون شک پرتنوع ترین محصولات را همین شرکت داشته و دارد.

حالا چه شد که این چنین شد با ما باشید که توضیحات لازم بدهم تا متوجه این قدرت به یکباره رسیورهای مدیا استار را متوجه بشوید.

ابتدای کار که مدیا استار وارد بازار ایران شد هیچ حرفی برای گفتن نداشت و محصولاتی بسیار بی کیفیت داشت و بدون شک نمی‌توانست با استارمکس رقابت کند استارست هم که هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

رقابت در ادامه با توجه به حمایت فروشنده ها از مدیا استار آغاز شد چرا که استارمکس قیمت محصولات را به یکباره افزایش داد و از فروشندگان عمده حمایت نکرد بنابراین همینجا بود که نقطه پیشرفت مدیا استار کلید خورد و بلافاصله به تولید و فروش گسترده محصول در تمام ایران آغاز به کار کرد.

و این چنین شد که الان می‌گوییم نه تنها مدیا استار از استارست بهتر است بلکه تنها برندی است که فروش بسیار خوب و بی سابقه ای در کل سال‌های ورود ماهواره داشته و دارد.

کانال تلگرام رسیور


برای دسترسی به دیگر پستهای مفید یک صفحه جداگانه طراحی کرده ایم شاید مطالب برای شما مفید باشد کافیه اینجا کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و به تمام پستهای سایت بصورت رندم دسترسی پیدا کنید ممکنه همون چیزی باشه که مدتها دنبالش بودی و هیچ جا پیداش نمیکردی.😉