مشخصات قیمت رسیور هانی استار x90 pro

مشخصات قیمت رسیور هانی استار x90 pro، خرید دستگاه ماهواره فول اچ دی هانی استار مدل ایکس ۹۰ پرو ، آموزش نصب و تتظیم راه اندازی شیرینگ اینترنتی ، ویرایش کانال و جستجوی شبکه.

رسیور هانی استار x90 pro

خودم از این محصول کلی برای فروش آوردم شاید باورتون نشه که در کمتر از یکماه خیلی از این دستگاه فروختم و همه مشتریها راضی بودند اولین بار بود در کل عمر کاری که داشتم مشتتریها از یک محصول انقدر رضایت داشته باشند.

قیمت رسیور هانی استار x90 pro

بزرگترین دغدغه کاربران قبل از خرید ماهواره قیمت رسیور هانی استار x90 pro است چون لیست قیمتها با توجه به نرخ دلار متغیر است بهتر است از طریق آیدی فروش و کانال تلگرام حتما درخواست قیمت رسیور هانی استار ایکس 90 پرو را داشته باشید.

لوازم همراه: دارای دو عدد ریموت کنترل ، کابل Hdmi ، برگه راهنما و باطری.

بزرگترین حسن این مدل ورودی دو پورت usb از جلو و پشت دستگاه است با توجه به قیمت ارزان و مناسب که داره محاسن خوبی هم داراست.

دقت داشته باشید همراه این محصول داخل کارتن دانگل وایفای ندارد و اگر نیاز به اتصال اینترنت جهت بازگشایی شبکه های کارتی ماهواره را دارید قبل از خرید اکانت کانالهای پولی باید فلش وای فای تهیه کنید.

اگر شما هم مانند هزاران مشتری از رسیور هانی استار ایکس 90 پرو خوشتان آمده همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

کانال تلگرام رسیور


برای دسترسی به دیگر پستهای مفید یک صفحه جداگانه طراحی کرده ایم شاید مطالب برای شما مفید باشد کافیه اینجا کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و به تمام پستهای سایت بصورت رندم دسترسی پیدا کنید ممکنه همون چیزی باشه که مدتها دنبالش بودی و هیچ جا پیداش نمیکردی.😉