کد بیس شبکه سه رسیور مدیا استار

کد بیس شبکه سه رسیور مدیا استار را چگونه میتوان وارد کرد؟ کد بیس کانال ورزش مواقعی که فوتبال زنده پخش میشود در ماهواره بدر و اینتلست.

یادمه خونه نشسته بودم و قرار بود شبکه سه فوتبال مستقیم فینال جام جهانی را زنده پخش کنه دیش گردان داشتم و رفتم روی ماهواره بدر (عربست) دیدم داره فیلم پخش میکنه😑

عجیب اینجا بود که کد بیس شبکه سه و ورزش را قبلا زده بودم ولی باز داشت فیلم و سریال پخش میکرد همونجا متوجه شدم از همون ماهواره مبدأ قطع کردند چون حق پخش از طریق ماهواره بدر را ندارند.

به ذهنم رسید بزنم روی اینتلست در مسیر 62 درجه شرقی که دیدم با کد بیس شبکه سه و ورزش در این مسیر براحتی کانال ها باز هستند خیلی خوشحال شدم و نشستم به تماشای مسابقه فوتبال (فینال جام جهانی).

حال سوال اینجاست چگونه میتوان کد بیس کانال سه و ورزش را روی رسیور مدیا استار وارد کرد؟!

خیلی ساده و راحته کافیه دکمه f1 را روی کنترل بفشارید و رها کنید پشت سرش خیلی سریع سه بار عدد 3 را بزنید تا منو کددهی برای کد بیس باز بشه.

دقت داشته باشید بدلیل تغییر کد بیس کانال سه و ورزش هر ماه نمیتونم اینجا بذارم و همش تغییر بدم چون گوگل گیر میده برای همین بهتره وارد کانال تلگرام شده و حتما عضو باشید.

کانال تلگرام رسیور


برای دسترسی به دیگر پستهای مفید یک صفحه جداگانه طراحی کرده ایم شاید مطالب برای شما مفید باشد کافیه اینجا کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و به تمام پستهای سایت بصورت رندم دسترسی پیدا کنید ممکنه همون چیزی باشه که مدتها دنبالش بودی و هیچ جا پیداش نمیکردی.😉