خرید و قیمت رسیور مدیا استار v310

خرید و قیمت رسیور مدیا استار v310 ، گیرنده ماهواره وی ۳۱۰ فول اچ دی و دارای یکسال اکانت برای باز کردن شبکه های کارتی است.

برای نصب نرم افزار رسیور مدیا استار مدل v310 حتما از سایت رسمی و اصلی خود شرکت استفاده کنید متاسفانه تعدادی از کاربران برای بروزرسانی و آپدیت جدید از طریق آنلاین اقدام کردند و به مشکل هنگی و روی بوت ماندن خورده اند.

آموزش فعال سازی شیرینگ اینترنتی رسیور mediastar md-v310 بعد از خرید برای شما بصورت فایل pdf و آموزش تصویری ارسال میشود توجه داشته باشید خدمات این سایت فقط برای مشتریهای خودمون انجام میشه.

نحوه اتصال به اینترنت از طریق دانگل وایفای رسیور مدیا استار v310 به این شکل انجام میشود: کافیه هات اسپات گوشی موبایل را روشن کنید یا از طریق adsl به وای فای وصل شده و بقیه مسیر را طی کنید.

آموزش نصب و تتظیمات برای کانال یابی و جستجوی شبکه ها ، ویرایش و اضافه کردن کانال در رسیور مدیا استار v310 توسط نصاب انجام میشود توصیه میکنم حتما خود شما در خانه نحوه حذف و ویرایش شبکه ها را یاد بگیرید.

کانال تلگرام رسیور


برای دسترسی به دیگر پستهای مفید یک صفحه جداگانه طراحی کرده ایم شاید مطالب برای شما مفید باشد کافیه اینجا کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و به تمام پستهای سایت بصورت رندم دسترسی پیدا کنید ممکنه همون چیزی باشه که مدتها دنبالش بودی و هیچ جا پیداش نمیکردی.😉