خرید و قیمت رسیور مدیا استار 7700 فوراور

خرید و قیمت رسیور مدیا استار 7700 فوراور ، گیرنده ماهواره فول اچ دی با ساپورت کدک 265 و اکانت رایگان فوراور جهت باز کردن و دریافت شبکه های کارتی است.

رسیور مدیا استار 7700 فوراور

آموزش فعال سازی شیرینگ رسیور mediastar ms-7700 forever ، ابتدا آخرین ورژن نرم افزار را دانلود و نصب کنید امولاتور را فعال و با زدن دکمه f1+666 وارد سرور ستینگ شده و باقیمانده اکانت را ببینید.

جهت تمدید شیرینگ رسیور مدیا استار ۷۷۰۰ فوراور با پشتیبانی سایت ارتباط داشته باشید تا با نازلترین قیمت برای شما شارژ شود.

آموزش نصب برنامه و نحوه آپدیت نرم افزار بصورت آنلاین با فایل pdf برای شما ارسال میشود کاربرانی که نیاز به دفترچه راهنمای فارسی رسیور مدیا استار 7700 فوراور دارند براشون ارسال میشه.

تمام این خدمات بصورت کاملا رایگان برای کاربرانی که از این سایت خرید داشته اند انجام میشه اگر خرید رسیور مدیا استار 7700 فوراور را یا قیمت ارزان در بازار ایران میخواهید همین حالا وارد کانال تلگرام شده و از پشتیبانی درخواست کنید.

کانال تلگرام رسیور


برای دسترسی به دیگر پستهای مفید یک صفحه جداگانه طراحی کرده ایم شاید مطالب برای شما مفید باشد کافیه اینجا کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شده و به تمام پستهای سایت بصورت رندم دسترسی پیدا کنید ممکنه همون چیزی باشه که مدتها دنبالش بودی و هیچ جا پیداش نمیکردی.😉